sobota, 6 września 2014

Zapuszczamy włosy . Wrzesień 2014 :)


Cześć wszystkim !:)

To mój pierwszy post dlatego postanowiłam zacząć od pokazania wam moich włosów , zdjęcie nie jest rewelacyjne wiem ale niema szałowego sprzętu ( co planuje zmienić ) dodatkowo fotograf tez się nie popisał niestety , ale myślę ze na początek może być .

Włosy mam średniej długości , nigdy nie farbowane taki ciemny naturalny blond . Kolor mi naranie nie przeszkadza nawet bym powiedziała ze go lubię :) Problemem jest objętość moich włosów , mam ich naprawę mało , nie raz ścinałam do ramion natomiast to nie pomogło , myślę ze to chyba rodzinne moje siostry i mama mają ten sam problem .Jeśli chodzi o kondycje to w tym momencie jestem w miarę zadowolona kiedyś wyglądały dużo... dużo gorzej ( napisze wam o tym ).


Postaram się wrzucać takie aktualizacje co jakiś czas dodatkowo będę pokazywać co testuje i razem będziemy sprawdzać czy faktycznie te kosmetyki działają.


To co zapuszczamy włosy razem ? Dajcie znać i do następnego:)


4 komentarze:

  1. Powodzenia :) Obecnie również mam piękne i długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Twoje sa średniej długości to ja mam krotkie :P masz dluuuugie!!! Ja marze o takich do pasa ale przy kręconych zapuszczanie trwa 2 razy dluzej :P wiec czasem prostuje zeby sprawdzic czy rosną ;)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) ja też zapuszczałam do tej pory, ale sama nie wiem co teraz z nimi zrobić, bo już mi się znudziły takie jak mam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :) Ja mam chyba jeszcze cieńsze niż Twoje i jak miałam długie to nie wyglądało fajnie, dlatego od roku mam krótkie :)

    OdpowiedzUsuń